فروش مستقیم بارانی چرم تبریز


چرم و کیف پول چرم مردانه یکی از انواع پارچه های مورد استفاده در تهیه پوشاک زنانه از جمله بارانی می باشد و دارای طرفداران زیادی است.

شرکت چرم تبریز انواع پوشاک چرمی خود را به روش مستقیم و بی واسطه از طریق نمایندگی های فروش خود به فروش می رساند.

بارانی چرم تبریز یکی از با کیفیت ترین محصولات این شرکت است.

فروش مستقیم بارانی چرم تبریز

ویژگی بهترین انواع بارانی چرمی

ویژگی بهترین انواع بارانی چرمی انواع مختلف پارچه مثل پشمی ، فوتر ، چرم ، جیر ، کشمیر و ساعت ست الگانس بند چرمی وجود دارد که برای تهیه پالتو و بارانی از آن بهره می گیرند و هر کدام دارای ویژگی های خاص خود می باشد. بهترین پارچه برای تهیه پالتو چرم است.
چرم پارچه ای شیک و زیبا می باشد که کاربردهای زیادی در دوخت انواع لباس زنانه از جمله بارانی دارد. کیفیت گرمایی بالایی دارد و به همین علت دارای طرفداران زیادی است. انواع مختلفی از چرم وجود دارد چرم اصل و مصنوعی که اصولا از چرم مصنوعی برای بافت انواع بارانی های زنانه بهره می گیرند.
انواع پوشک چرم عبارتند از بارانی ،  پالتو ، کاپشن ، کیف ، دستکش و….
یک بارانی شیک چرمی دارای ویژگی های زیر می باشد:
اگر از چرم طبیعی تشکیل شده باشد دارای خاصیت نفوذ پذیری بالایی و قیمت گران تری دارد و تنوع رنگی آن شامل مشکی ، قهوه‌ای روشن و تیره و طوسی می باشد ، همچنین ساختار بافت آن خال خالی است.
به دلیل اینکه چرم طبیعی از دباغی پوست حیوانات مختلفی مثل گاو ، گوسفند ، شتر مرغ و….تهیه شده بسیار زیبا و چشم گیر است.
بارانی که از چرم طبیعی تشکیل شده زیبایی منحصر به فردی دارد و از دوام بالایی برخوردار است چرا که چرم طبیعی با دوام و انعطاف پذیر است.
بیشتر پالتو های موجود در بازار از جنس چرم مصنوعی می باشد چرم مصنوعی از مواد آزمایشگاهی و شیمیایی درست شده و نسبت به چرم طبیعی ارزان تر است و تنوع رنگی بالایی دارد ولی مقاومت آن نسبت به چرم طبیعی کمتر است و برای محافظت از آن ها باید از اسپری ضد آب استفاده کرد و آنها را در ساک های پلاستیکی برای مدت طولانی نباید نگهداری کرد تا عبور هوا در آن ها جریان داشته باشد در صورت خیس شدن تغییر رنگ می دهند و آب اضافی آن ها  را باید با پارچه نخی خشک گرفت تا مانع از خراب شدن آن ها شود.
چرم طبیعی دارای انواع مختلفی است مثل:
چرم گاو و گوساله ، الیاف این چرم متراکم تر و مقاومت بالاتری دارد و سطح آن صاف می باشد.
چرم بره و گوسفند ، این چرم تراکم الیاف کمتری دارد و سطح آن صاف نیست ولی از لطافت و سبکی بالاتری برخوردار است که بیشتر در تهیه لباس زنانه از جمله بارانی از آن بهره می‌ گیرند.
چرم بزی که تراکم الیاف آن نسبت به چرم گاو کمتر است و مقاومت بالایی دارد.
اگر می‌خواهید پالتوی چرم سبک داشته باشید از چرم بز و گوسفند بهره بگیرید و چرم گاوی برای تشکیل کاپشن های آقایان مناسب است.

عرضه کنندگان بارانی چرم تبریز

عرضه کنندگان بارانی چرم تبریز انواع مختلف بارانی چرم توسط تولیدکنندگان زیادی با نام و برند تجاری مختلف تهیه و روانه بازارهای داخلی می‌شوند.
شرکت چرم تبریز اقدام به فروش انواع بارانی های چرم خود به روش های مختلفی کرده یکی از روش‌های فروش این شرکت اینترنتی می باشد که انواع بارانی چرم را در سایت های خود به نمایش می گذارد تا مشتریان با مراجعه به سایت و برخورداری از خدمات فروش از جمله تخفیف های عالی لذت یک خرید مطمئن را بچشند و خرید خود را انجام دهند.
قیمت عمده بارانی چرم برای هر دو طرف خریدار و فروشنده به صرفه تر و ارزان تر است چرا که هر دو متحمل هزینه‌ های اضافی نمی شود.
قیمت پالتو چرم تبریز به عوامل مختلفی بستگی دارد و ثابت نیست برای اطلاع از قیمت لحظه ای آن می‌توان با کارشناسان سایت تماس حاصل و از قیمت لحظه ای آن ها مطلع شد.
بازار فروش شرکت چرم تبریز بازار فروش سودآوری است و از رونق خوبی برخوردار است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *