فروش مستقیم کت چرمی زنانه


کت چرمی زنانه و کیف پول چرم مردانه از مهمترین و جذابترین آیتم های کمد لباس هر خانم خوش سلیقه ای می باشد که می ‌توان آن را با انواع استایل ها و لباس های مختلفی مانند جین، تی شرت، پیراهن کوتاه، بافت و … ست نمود.
شرکت ما انواع کت چرمی زنانه را به صورت مستقیم با قیمت های بسیار مناسب و استثنایی به فروش می رساند که برای خریدی مقرون به صرفه می توانید به مراکز فروش ما مراجعه نمایید.

 

فروش مستقیم کت چرمی زنانه

آشنایی با انواع مدل های کت چرمی زنانه

آشنایی با انواع مدل های کت چرمی زنانه امروزه کت های چرم و ساعت ست الگانس بند چرمی تنوع رنگ و مدل های بسیار زیادی دارند که سبب جذب افراد و سلیقه های مختلف به این کت ها می شود که به بررسی و توضیح کوتاه بعضی از مدلهای جذاب کت های چرم می پردازیم:

کت چرمی رسمی:

این کت ها معمولاً رنگ مشکی دارند و جزو رایج ترین کت های چرمی در سراسر جهان هستند که شما می توانید از آن ها در فصل پاییز با پیراهن های کش بافت و یا در فصل های سرد تر با بلوز های پشمی استفاده نمایید.

 کت چرم موتور سواری:

درگذشت این مدل تنها برای آقایان تولید می شد اما امروزه برای خانم ها نیز تولید می شود که انواع متفاوت و بسیار زیادی از اور سایز تا کوتاه و کلاسیک دارد که برای استایل های غیر رسمی بسیار مناسب می باشد.

کت چرمی لاکچری:

این کت ها دارای تنوع رنگی بسیار زیادی از جمله قهوه‌ای، قرمز، سفید، صورتی، آبی، زرد و برنز می باشند که  دارای انواع مدل های ساده و شیک تا زرق و برق دار با اکسسوری های بزرگ و کوچک می باشند.

 کت چرم طرح دار یا گلدار:

در این مدل از کت ها از انواع گل های میخی، دکمه، تکه دوزی، نشانه های فلزی و … استفاده می شود که برای سلیقه های خاص که علاقه به این مدل ها دارند بسیار جذاب می باشد.

چرم کت چرم وینتیج:

وینتج یکی از محبوب ترین استایل های موجود است که کت های آن برای استایل های ترکیبی مدرن و قدیمی بسیار مناسب می باشد و از لباس ها و مد های گذشته و قدیمی نیز در آن ایده گرفته شده است.

عرضه کنندگان کت چرمی زنانه

عرضه کنندگان کت چرمی زنانه شرکت ما انواع کت های چرمی زنانه با جنس های بسیار عالی را با تنوع رنگ و طرح بسیار بالایی برای مشتریان و سلیقه های مختلف با قیمت بسیار مقرون به صرفه عرضه می کند که برای خرید آن ها می توانید به نمایندگی ها و یا وب سایت اینترنتی ما مراجعه نمایید و با کمک کارشناسان فروش ما محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *