قیمت انواع دامن چرم طرح دار


انواع دامن چرم طرح دار و کیف چرم زنانه از لوکس ترین پوشاک بانوان به شمار می رود که دارای جنس بسیار محکمی می باشد. قیمت انواع این پوشاک را می توان از طریق شرکت های سازنده طبق آخرین تغییرات استعلام نمود.

 

قیمت انواع دامن چرم طرح دار

آشنایی با طرح انواع دامن های چرمی

آشنایی با طرح انواع دامن های چرمی دامن های چرمی  و کفش زنانه چرم تبریز گزینه بسیار مناسبی برای پوشش پایین تنه بانوان در روزهای سرد می باشد. این دامن طرفداران زیادی دارد که قابلیت ست کردن با هر نوع پوشاک دیگر را دارای می باشد.

جهت آشنایی بیشتر با طرح های مختلف این پوشاک می توان مدل های زیر را نام برد:

  • دامن چرمی دکمه دار
  • دامن چرمی زیپ دار
  • دامن چرمی کلوش
  • دامن چرمی فانتزی
  • دامن چرمی پلیسه

تمامی این دامن ها از نظر رنگ بندی بسیار متنوع هستند و به صورت کوتاه و بلند تولید می شوند. این دامن ها بسیار خوش دوخت هستند و از چرم طبیعی و مصنوعی برای دوخت آنها بهره گرفته شده است.

دامن چرمی خاص می تواند استایل شما را بسیار شیک جلوه دهد. این دامن دارای جنس بسیار مقاوم است و از عمر بالا و ماندگاری قابل توجهی برخوردار می باشد. هنگام استفاده از این دامن به همراه پیراهن و یا شومیز بهتر است که پیراهن زیر دامن قرار گیرد.

همچنین می توان با پالتو و بارانی انواع دامن های طرح دار را ست نمود که ویژه مجالس می باشند. جنس چرم استفاده شده بسیار فوق العاده است و طی گذشت زمان پوسته پوسته و یا دچار ترک نمی شود.

شرکت پخش دامن چرم طرح دار

شرکت پخش دامن چرم طرح دار

این مرکز به عنوان شرکت پخش دامن چرم طرح دار به صورت رسمی در حال فعالیت می باشد. خرید بدون واسطه انواع پوشاک چرم زنانه موجب شده تا مشتریان و خریداران با بودجه کم بتوانند محصولات را با کیفیت بالا تهیه کنند. این محصولات بسیار پرفروش هستند که به دلیل مصارف و مزایای آن می باشد.

در این روش می توان درآمد را به خوبی صرفه جویی کرد و با زمان کمتری کالا را در اختیار داشت. این محصول تنوع بسیار بالایی دارد و سعی شده است از بهترین کارخانجات تولید کننده به تهیه آن پرداخته شود.

قیمت ارزان از مهم ترین سرویس هایی است که به خریداران و مصرف کنندگان ارائه داده می شود. محصولات به تعداد بالا در سراسر کشور ارسال می شوند. جهت ارسال این کالا از پست ویژه استفاده می شود و با حمل و نقل مخصوص به محل مورد نظر تحویل داده می شود. جهت دریافت آن مشتریان می توانند آدرس و نشانی دقیق خود را با فروشندگان در میان بگذارند. عرضه و پخش این کالا علاوه بر بازار داخلی در بازار بین المللی در حجم بسیار بالا نیز انجام می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *