قیمت پالتو چرم اصل طبیعی ساده


فصل زمستان به پوشیدن لباس های گرم و محافظ معروف است. در این فصل مردان و زنان برای رفع نیاز های خود و همچنین گرم نگه داشتن بدنشان از لباس های مختلفی چون کاپشن، پولیور، ژاکت، پالتو و کیف موبایل چرم دست دوز استفاده می کنند. تنوع لباس های زمستانه به دلیل پاسخ به همه نیاز های افراد می باشد. ولی یکی از لباس هایی که باب میل همه افراد در هر رنج سنی می باشد، پالتو چرم ساده است. اگر قصد خرید پالتو چرم دارید این مقاله را از دست ندهید.

قیمت پالتو چرم اصل طبیعی ساده

همه چیز در مورد پالتو چرم طبیعی

پالتو های چرم طبیعی و کفش چرم مردانه به دلیل زیبایی منحصر به فرد و در عین حال کارآمد بودن طرفداران بسیاری پیدا کرده است. مهم ترین مشخصه این لباس ها کیفیت چرم آن ها است. کیفیت پالتو های چرمی به  چرم به کار رفته در آن وابسته است. اغلب چرم هایی که در ساخت لباس و پالتو استفاده می شوند عبارت اند از:

چرم بز
چرم بز مقاوم و انعطاف پذیر است. با استفاده از بافت پوستی کمی دانه دار آن قابل تشخیص است. بسته به مجموعه ها و روندهای تولید، می تواند کمی سفت تر باشد. ظاهر آن نیز متفاوت از سایر چرم ها است. غالبا ارزان و از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است.

چرم گاو
یکی از مقاوم ترین چرم ها از پوست گاو است. ما می توانیم آن را به اشکال مختلف پیدا کنیم: ضخیم و سنگین یا ریز و انعطاف پذیر. این پوست در زمستان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و پوشیده می شود زیرا علاوه بر این ویژگی ها، گرما را نیز به خوبی حفظ می کند. پالتو چرم عسلی رنگ مجموعه ما از چرم گاو است.

چرم بوفالو
چرم بوفالو نیز یکی از مقاوم ترین مواد است. این پوستی است که از گاو بی کیفیت تر است. بیشتر در لباس مردانه استفاده می شود، مخصوصاً روی پالتو های مردانه. برای جلوگیری از پدیده پیر شدن این چرم، افراد متخصص دانش چرم نکات مختلفی را پیدا کرده اند. به همین دلیل است که بیشتر اوقات، این پوست ظاهری براق یا روغنی دارد. ظاهر براق توسط لاک ایجاد می شود که در طول ساخت برای جلوگیری از پیری زودرس چرم ایجاد می شود. چربی موجود در چرم مطابق با چربی است که در طول تولید اعمال می شود. در ابتدا، پیری چرم را متوقف می کند اما طول عمر آن را نیز گسترش می دهد.

پوست گوسفند
چرم گوسفند انعطاف پذیر و سبک است. همچنین پوشیدن آن نرم و راحت است. بسته به نوع مدل انتخابی، می تواند کم و بیش ضخیم باشد. در حال حاضر بیشتر لباس ها از پوست گوسفند تهیه شده اند.
چرم بره
لامبسکین پوستی لطیف، نازک و سبک است. این چرم به هر قیمتی وجود دارد. همچنین در ساخت کاپشن های چرمی یکی از پر کاربردترین ها است.

فروش پالتو چرم عسلی مردانه ساده

مجموعه ما اقدام به فروش پالتو چرم ساده با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت نموده است کافی است با ما تماس بگیرید تا از تخفیف های ما نیز بهره مند گردید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *