مراکز پخش پیراهن چرم مردانه


امروزه، میزان فروش پیراهن چرم مردانه و کفش چرم تبریز افزایش چشمگیری پیدا کرده است. این محصول توسط مراکز پخش متعددی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. پیراهن های چرمی، ظاهری شیک و اصیل را به شما می بخشند و با داشتن تنوع فراوان در طرح و مدل، تمامی سلیقه ها را پوشش می دهند؛ همچنین از ماندگاری بالایی برخوردار هستند.

مراکز پخش پیراهن چرم مردانه

آشنایی با انواع مدل پیراهن چرمی مردانه

آشنایی با انواع مدل پیراهن چرمی مردانه ما در این مطلب، قصد داریم چندین مدل پیراهن چرمی لاکچری مردانه و کیف پول چرم طبیعی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا انتخاب برایتان آسان تر گردد و بتوانید با پرفروش ترین انواع این محصولات در سال اخیر آشنا گردید؛ همچنین قادر باشید طبق مد روز پیش بروید، پس با ما همراه باشید.

آشنایی با انواع مدل پیراهن چرمی مردانه:

  1. پیراهن های آستین بلند و آستین کوتاه
  2. طرح خط دار عمودی و افقی
  3. مدل رسمی
  4. طرح اسپرت
  5. یقه دیپلمات
  6. یقه انگلیسی
  7. یقه هفت
  8. یقه فراک
  9. پیراهن over shirt
  10. مدل آکسفورد
  11. کوبایی
  12. طرح فلانل
  13. پولو شرت
  14. دکمه دار و زیپ دار
  15. نمونه های ساده و یا طرح دار
  16. اشکال توپ توپی سفید رنگ
  17. دو رنگ
  18. مجلسی
  19. مدل چهار خانه
  20. هاوایی

تمامی این نمونه ها، در سایز های مختلف تولید می شوند و طیف رنگ های متنوعی از سفید و سیاه گرفته تا قرمز، زرد، سبز، آبی و… را به خود اختصاص می دهند.

مدل های ذکر شده در فوق، هر کدام بسته به نوع کاربردی که دارند، متقاضیان خاصی را نسبت به خود جلب می کنند مثلا طرح های مجلسی و رسمی، اغلب به همراه کت و شلوار برای سر کار و یا مهمانی به تن کرده می شوند در حالی که، پیراهن های مدل توپ توپی و یا اسپرت برای مصارف روزمره مناسب تر هستند.

شرکت ارائه دهنده پیراهن چرم مردانه

شرکت ارائه دهنده پیراهن چرم مردانه شرکت ما، با سال ها سابقه ی درخشان در امر ارائه و پخش پیراهن چرمی جدید و مد روز با بالا ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، توانسته است تا حدود زیادی اعتماد مشتریان خود را جلب نماید و منجر به رضایتمندی آن ها گردد.

همکاران ما جهت رفاه حال مشتریان خود، قدم در راه ارائه ی خدمات آنلاین به مشتریان خود برداشته اند تا بتوانند موجب صرفه جویی در وقت و هزینه ی همراهان خود گردند.

چنانچه قصد خرید و دریافت شیک ترین و اصیل ترین نوع پیراهن مردانه، به صورت کاملا مستقیم و بدون نیاز به واسطه را از شرکت مان دارید، به صفحه ی ایجاد شده برای محصول مورد نظرتان در همین سایت مراجعه فرمایید و بعد از انتخاب پیراهن، رنگ و سایز دلخواه را به سیستم وارد کنید، در نهایت، دکمه ی ثبت را فشار دهید تا به سبد کالای شما افزوده گردد و در اسرع وقت درب منزل آن را دریافت کنید.

جهت کسب آگاهی های بیش تر، به صورت بیست و چهار ساعته می توانید با شماره تلفن های مندرج تماس حاصل فرمایید تا پاسخ تمامی پرسش های خود را بیابید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *