تولیدکننده پالتو خزدار چرم طبیعی مردانه


پالتو خزدار چرم مردانه در شرکت های ایرانی تولید می شود. تولید کننده پالتو خزدار چرم طبیعی خیاطان ماهر ایرانی می باشند. پالتو از جمله لباس هایی است که در زمستان استفاده می شود و از جنس چرم ساخته می شود. درون پالتوهای چرم مردانه خز های زیادی وجود دارد.

 

انواع چرم طبیعی مناسب پالتو را بشناسید

انواع چرم طبیعی مناسب پالتو را بشناسید چرم انواع مختلفی دارد، اگر می خواهید انواع چرم طبیعی مناسب پالتو را بشناسید در ادامه با ما همراه باشید. همانطور که می دانید چرم از پوست حیوانات تهیه می شود، چرم از پوست حیواناتی مثل گاو، گوسفند، سمور، بز و….تولید می شود. در ادامه انواع چرم را به شما معرفی خواهیم کرد.

چرم گاوی

وقتی گاو سلاخی می شود پوست آن را برای کارخانه های چرم سازی می فرستند تا در آن جا به چرم تبدیل گردد. چرم گاوی جز بهترین انواع جرم می باشد و در اکثر پالتوها از آن استفاده می شود.

چرم گوسفند

پوست گوسفند نیز برای تولید چرم بسیار مناسب می باشد، پوست گوسفند مقاومت بسیار زیادی دارد و می تواند یک چرم مقاوم و با کیفیت تحویل دهد.

چرم سمور

چرم سمور از جمله چرم های سبک بوده و مقاومت زیادی ندارد اما به علت زیبایی زیادی که دارد در تولید اکثر پالتوهای مردانه استفاده می شود.

چرم کروکدیل

این نوع چرم بسبار سنگین بوده و مقاومت زیادی دارد، این چرم از پوست کروکدیل تولید می شود.

چرم بز

پوست بز نیر برای تولید چرم پالتو بسیار مناسب است، تمام چرم های قهوه ای از پوست بز تولید می شوند. این نوع جرم قیمت بسبار مناسبی نیز دارد.

نکته بسیار مهم

چرم ها به طور کلی به دو نوع حرام و حلال تقسیم بندی می شوند، چرم های حلال گوشت از پوست حیواناتی مثل بز، گوسفند و گاو تولید می شوند اما چرم های حرام از پوست حیوانی مثل کروکدیل،  سمور و… تهیه می شوند. استفاده از چرم های حرام در حین نماز خواندن درست نیست و باعث باطل شدن نماز می شود.

فروش انواع پالتو خزدار بلند مردانه

فروش انواع پالتو خزدار بلند مردانه فروش پالتو خزدار چرم مردانه توسط شرکت های ایرانی انجام می گیرد. انواع پالتو چرم خزدار نیز توسط این شرکت ها تولید می شود. پالتو چرم بلند یکی از پرطرفدار ترین نوع پالتوی مردانه می باشد که توسط این شرکت ها تولید و به فروش می رسد.

شرکت های بسیار زیادی در سرتاسر ایران به تولید پالتو های چرم پرداخته اند، این شرکت ها تمام سعی و تلاش خود را می کنند تا بتوانند این پالتو ها را با بالاترین کیفیت تولید کرده و با مناسب ترین قیمت به دست مشتریان عزیز خود برسانند.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *