تولیدی کاپشن چرم گاوی طبیعی اصل


ایران به دلیل قدمت چند هزار ساله اولین کشوری بوده که به تولید محصولات چرمی پرداخته است، چرم گاوی به دلیل ساختار مقاوم و سنگینی که دارد بهترین چرم برای تولید کاپشن است، ایران به خاطر تولید کاپشن چرم گاوی اصل و مرغوب مورد توجه خیلی از کشورها قرار دارد و با صادرات این محصول ارز زیادی وارد کشور می شود.

 

تولیدی کاپشن چرم گاوی طبیعی اصل

تفاوت کاپشن چرم طبیعی با چرم مصنوعی چیست؟

تفاوت کاپشن چرم طبیعی با چرم مصنوعی چیست؟ قبل از هر چیز باید بگوییم که چرم طبیعی به سه دسته تقسیم می شود:

  1. چرم سبک
  2. چرم نیمه سنگین
  3. چرم سنگین

چرم گاوی از دسته چرم های سنگین که دارای مقاومت بالایی نسبت به دو دسته دیگر چرم ها است به همین دلیل برای ساخت وسیله هایی با دوام بیشتر استفاده می شود.

تفاوت میان کاپشن های چرم طبیعی و مصنوعی را می توان در از رنگ و بوی مطلوب چرم طبیعی تشخیص داد همچنین چرم طبیعی در آتش نمی سوزد و بوی کز مو نمی دهد، اما چرم های مصنوعی در معرض آتش به سرعت جمع شده و می سوزند و بوی کز دادن مو می دهند.

رنگ آمیزی چرم به دو روش انجام می شود که بهترین روش رنگ آمیزی رنگ آمیزی گیاهی است زیرا باعث مرغوبیت بیشتر چرم می شود، همچنین اگر فردی دارای آلرژی باشد این چرم هیچ گونه عوارض پوستی ایجاد نمی کند.

امروزه طراحان لباس در کوشش هستند تا با طراحی های مختلف به نسبت سلیقه و سنین مختلف کاپشن های چرم بسیار زیبا را طراحی کنند، قیمت بالا چرم طبیعی باعث میشود که در عموم مردم کاربرد زیادی نداشته باشد و تنها افراد خاص با درامد های بالا از چرم طبیعی استقبال می کنند.

برای دوام بیشتر کاپشن های چرم بهتر است بعد از هر استفاده آن را با دستمالی مناسب تمیز کنید و هر چند ماه یک بار حتما از واکس های مخصوص چرم استفاده کنید تا جلوی پوسته شدن چرم را بگیرید.

عرضه کننده انواع کاپشن چرم طبیعی

عرضه کننده انواع کاپشن چرم طبیعی چرم گاوی مدل های مختلفی دارد که با توجه به دباغی و ماده های مصرفی جلوه های زیبا و جذابی به چرم های گاوی می دهند، برای داشتن یک کاپشن چرم لاکچری بهتر است از چرم طبیعی گاو استفاده کنید زیرا هم دوام بالاتری دارد و هم بستگی به سلیقه شما میتوانید از چرم گاوی اشبالت، ورنی و شرانگ خریداری کنید.

چرم گاوی که دو طرف آن پرز دارد را چرم اشبالت و چرم گاوی که دارای بافت طبیعی باشد را چرم شرانگ می گویند؛ مقاومت بالا چرم گاو به دلیل تراکم بالای الیاف چرم گاو است که قیمت چرم گاوی بسته به مدل دباغی، نوع رنگ آمیزی، خالص بودن چرم و ابعاد چرم بالا پایین می شود.

ایران یکی از بهترین عرضه کننده های کاپشن های چرم لاکچری است، چرم ایران در همه ی دنیا معروف است و مشتری های مخصوصی دارد، عرضه کاپشن چرم به صورت کاملا مستقیم و با قیمت بسیاری مناسبی صورت می گیرد.

از چرم گاو به دلیل مقاومت بالا در لباس های موتور سواران، تولید کیف های اداری، قلاده برای حیوان های خانگی، کفش های مردانه و بعضا در ساخت دستگاه ها استفاده می شود.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *