عرضه کنندگان جلیقه چرم اسب سواری


جلیقه چرم اسب سواری یکی از انواع پوشاک چرمی محسوب شده که از بدن در هنگام اسب سواری محافظت می کند. این محصول به دو صورت عمده و جزئی عرضه می شود. عرضه کنندگان این جلیقه در همین مرکز اقدام به فروش آنها به صورت مستقیم و غیر مستقیم و با قیمت و کیفیتی مناسب نموده اند.

عرضه کنندگان جلیقه چرم اسب سواری

مقایسه جلیقه چرم اسب سواری و رسمی

مقایسه جلیقه چرم اسب سواری و رسمی جلیقه چرمی رسمی چه تفاوت هایی با جلیقه اسب سواری دارد؟

هدف اصلی طراحی لباس های اسب سواری محافظت از بدن و اندام های مختلف ورزشکار به خصوص قسمت بالایی تنه او است اما جلیقه های رسمی بیشتر جنبه زیبایی دارند و ظاهر آنها معمولا شیک تر از جلیقه های اسب سواری است.

نوع چرم به کار رفته در هر کدام از این دو جلیقه ممکن است متفاوت باشد. برای مثال، جلیقه های ورزشی باید از چرم های طبیعی و درجه یک ساخته شوند تا بتوانند از بدن ورزشکار به خوبی محافظت کنند اما سایر جلیقه ها می توانند از چرم های مصنوعی ساخته شوند.

بافت آنها معمولا مشابه یکدیگر نمی باشد زیرا بافت جلیقه اسب سواری نرم و سبک است اما مدل های رسمی معمولا وزن بیشتری داشته و از بافت محکمی برخوردار هستند.

یکی دیگر از تفاوت های اصلی میان این دو پوشش چرمی این است که افراد می توانند جلیقه های اسب سواری را بر روی لباس خود نیز بپوشند اما جلیقه های مجلسی و رسمی را تنها می توانید زیر کت و یا هر لباس دیگر بپوشید.

واضح است که رنگ بندی نمونه های مجلسی متنوع تر از نمونه های ورزشی و اسب سواری است زیرا ظاهر و زیبایی آنها در الویت است اما در مورد جلیقه های ورزشی باید گفت که هدف اصلی به کار گرفتن آنها حفظ سلامتی بدن می باشد.

ابعاد لباس های اسب سواری معمولا بزرگ است زیرا این دسته از جلیقه ها باید بتوانند تمامی سطح بدن ورزشکار را به خوبی پوشش دهند و در برابر عوامل خارجی مانند ضربه مقاوم باشند. این در حالی است که نمونه های چرمی رسمی می توانند سایز بندی ها و ابعاد گوناگونی داشته باشند.

قیمت انواع جلیقه چرم اسب سواری

قیمت انواع جلیقه چرم اسب سواری قیمت انواع جلیقه اسب سواری به چه صورت بوده و تابع چه فاکتور هایی می باشد؟

قیمت یکی از فاکتور های مهم در هنگام خرید این دسته از محصولات است که به عوامل گوناگونی مانند نوع جلیقه بستگی دارد. برای مثال، جلیقه چرمی فانتزی قیمت بیشتری نسبت به جلیقه چرمی اسپرت دارد.

برای اطلاع از قیمت روز این محصول می توانید لیست قیمت جدید را مشاهده کرده و یا با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط بگیرید.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *