بررسی قیمت دامن چرم قهوه ای


لباس های چرمی همواره از زیباترین لباس هایی اند که همیشه جذابی خاص خود را داشته و دارند. اما این دسته از لباس ها که می توانند برگرفته از چرم طبیعی یا چرم مصنوعی باشند؛ انواع مختلفی را شامل گشته که از این میان می توان به دامن چرم قهوه ای اشاره کرد که بسته به نوع چرم به کار رفته در آن، قیمتش مشخص خواهد شد.

بررسی قیمت دامن چرم قهوه ای

نحوه ست کردن انواع دامن چرم قهوه ای

نحوه ست کردن انواع دامن چرم قهوه ای دامن لباسی زنانه است که خیلی از خانم ها به پوشیدن آن علاقمند بوده و آن را می پسندند؛ اما یکی از انواع این دامن که بیش از همه مورد توجه واقع گشته؛ دامن چرم است که به عنوان دامن مجلسی، بیشتر مورد استفاده قرار گرفته و جلوه و تیپ زیبایی را به بانوان هدیه می بخشد.

به رنگ قهوه ای بوده و یا از قد بلند و یا از قد کوتاه برخوردار می باشند و در هر حال هر یک از آنها از زیبایی مختص به خود برخوردار می باشند؛ انواع مدل ها را شامل شده که در مورد هر یک از این مدل ها و نحوه ست کردن آنها نیز توضیحی را ارائه خواهیم داد:

دامن چرمی لاکچری:

  • این نوع از دامن ها همراه به صورت ساده یا طرح دار دیده شده و می توانند پر چین یا کم چین باشند.
  • همچنین جنس چرمی آنها یا طبیعی است یا مصنوعی که بالطبع دامن های چرم اصل، از ظاهری زیباتر و البته قیمتی بیشتر برخوردارند.
  • این نوع از دامن ها را می توان با بلوز یا شومیز حریر ساده و رنگی ست کرد و استایلی شیک و جذاب را به وجود آورد.
  • به علاوه امکان ست کردن کفش پاشنه بلند یا کمی ساق دار نیز با آن وجود خواهد داشت.

دامن چرمی فانتزی:

  1. اغلب پودر لباسشویی فله تبریز به صورت کوتاه دیده شده و طرح های فانتزی ساده یا برجسته روی آنها اجرا می شود که به قشنگی آنها می افزاید.
  2. مناسب برای استفاده در مراسم های خودمانی و جمع های دوستانه بوده و اکثراً دختران خیلی جوان به پوشیدن آن تمایل دارند.
  3. این نوع از دامن ها را می توان با شومیزها یا تیشرت های فانتزی مجلسی به خوبی ست کردن و پوشیدن بوت تقریباً بلند یا خیلی بلند نیز با آنها جالب به نظر می رسد.

تولیدکنندگان دامن چرم قهوه ای

تولیدکنندگان دامن چرم قهوه ای دامن چرم قهوه ای با وجود رنگ قهوه ای دارای وقار خاصی بوده و طیف رنگی آن نیز از قهوه ای کمرنگ شروع شده و تا قهوه ای پر رنگ را شامل می گردد.
از تیپ های بسیار جوان تا تیپ های میانسال می توانند از دامن چرمی قهوه ای به تن کرده و محدودیتی از نظر کاربرد برای هیچ کدام از این افراد وجود نخواهد داشت.

همه این موضوعات نشان از انعطاف بالای این دامن ها داشته و نشان می دهد که تا چه حد قابل استفاده و اهمیت می باشند.
با توجه به همین امر نیز تولیدکنندگان تلاش خود را برای تولید و عرضه این دسته از دامن ها بیشتر کرده و توانسته اند به تمامی نیازهای داخلی و حتی افزون بر آن، به نیازهای خارجی بسیاری پاسخ گویند.
به همین دلیل شاهد صادرات دامن چرم ایرانی که به حق از بهترین چرم های موجود تهیه گشته و در کل دنیا زبانزد است؛ به بازارهای خارجی می باشیم.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *