تولید انواع پالتو چرم طبیعی زنانه


پالتو چرم طبیعی از جمله پوشاک بسیار محبوب برای فصل زمستان است، که در بین بانوان درمختلف با هر رده های سنی، بسیار پرطرفدار است.

تولید انواعکفش چرم همدان طبیعی با کیفیت بی نظیر و ارائه آن بدون واسطه و مستقیم از طریق این فروشگاه آنلاین فراهم است.

تولید انواع پالتو چرم طبیعی زنانه

نحوه تشخیص پالتو چرم طبیعی اصل از مصنوعی

نحوه تشخیص پالتو چرم طبیعی اصل از مصنوعی چرم طبیعی از دیرباز در زندگی بشر وجود داشته است و طبق شواهد تاریخی به جای مانده از دوران گذشته در ابتدا از پوست حیوانات برای گرم کردن خود و یا محیط استفاده می شده است تا این که از این پوست ها چرم را تهیه کرده اند.

اما با گذشت سال ها و حتی قرن ها بشر همچنان از کیف پول مردانه چرم اسپرت مدل عطارد طبیعی برای ساخت انواع کیف، کفش، کاپشن پالتو و دیگر وسایل استفاده کرده است.

حتی با وجود چرم مصنوعی که سال هاست بصورت کاملا صنعتی به تولید انبوه می رسد، نتوانسته جای انواع چرم طبیعی و اصل را بگیرد.

هر چند چرم مصنوعی در مقابل چرم طبیعی با وجود شباهت بسیار، قیمت ارزان تری دارد. اما نمی تواند حس چرم طبیعی را القا کند. همچنین محصولاتی که از انواع چرم طبیعی به وجود می آید ماندگاری و کیفیت بالاتری دارند و با گذشت سالها از کیفیت آن ها کاسته نمی شود.

اما با این حال چرم مصنوعی در انواع پالتو و پوشاک به کار می رود که گاهی تشخیص چرم اصل و یا تقلبی با کمی توجه و دقت کاملا مشخص است.

پس برای خرید پالتو چرم طبیعی، به نکاتی از جمله لیبل و خصوصیات آن توجه کنید چرا که چرم اصل دارای لیبل و مشخصات ویژه خود است.

اما امکان دارد لیبل نیز تقلبی باشد پس بهتر این است راه های تشخیص چرم اصل از نوع مصنوعی را بدانیم. از جمله راه های تشخیص چرم طبیعی از نوع مصنوعی:

بافت و شکل ظاهری: بافت روی سطح چرم طبیعی، بافتی نامتقارن و نا منظم است. چرا که از پوست حیواناتی چون گاو تهیه می شود. اما چرم مصنوعی که توسط دستگاه تولید می شود بافتی شبیه به چرم اصل دارد اما این نوع چرم بافتی منظم و یا متقارن دارد که به راحتی قابل تشخیص است.

از طریق بوی چرم: چرم طبیعی بوی پلاستیک نمی دهد بلکه بوی آن طبیعی است اگر بوی پلاستیک و یا مواد شیمیایی می دهد، قطعا نوع چرم مصنوعی است.

انعکاس نور بر روی سطح چرم: انعکاس نور بر روی سطح چرم یکسان و یک نواخت نیست بلکه به دلیل بافت آن نور انعکاس متفاوتی دارد، در حالی که انعکاس نور بر روی چرم مصنوعی بصورت یکنواخت است.

سفارش خرید پالتو چرم طبیعی اصل

سفارش خرید پالتو چرم طبیعی اصل امکان سفارش پالتو چرم طبیعی اصل از طریق این سایت برای تجار و خریداران انواع پالتو زنانه فراهم است.

استفاده از بهترین و باکیفیت ترین چرم طبیعی در مدل های جدید و زیبا از مزیت های این پالتوهای شیک زنانه برای فصل زمستان است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *