عرضه کنندگان پالتو چرم اصل زنانه


پالتو چرم اصل زنانه از پوشاک بسیار محبوب و پرطرفدار در بین خانم ها برای فصل سرما است. تجار و خریداران چرم اصل طبیعی برای خرید این محصول با بهترین کیفیت و همین طور صرفه اقتصادی بالا می توانند از طریق این سایت که عرضه کننده این پوشاک محبوب است مراجعه نمایند و خریدی خرید حضوری یا آنلاین از هر نقطه ایران داشته باشند.

عرضه کنندگان پالتو چرم اصل زنانه

چگونه بهترین پالتو چرم را تشخیص دهیم؟

چگونه بهترین پالتو چرم را تشخیص دهیم؟ چرم طبیعی و اصل از پوست حیواناتی چون گاو، گاومیش، گوسفند، شترمرغ و دیگر حیوانات به دست می آید که طی فرآیندی عمر و ماندگاری بالایی به دست می آورد.

از مزیت چرم اصل به عنوان پوشاک چون پالتو، کاپشن و دستکش، خاصیت گرم کنندگی و عایقی در مقابل سرما است از این روی در مناطق سرد سیر و در فصل سرما بسیار کارایی دارد.

اما چرم اصل قیمت بالایی دارد و از این روی برخی تولیدکنندگان پارچه، چرم مصنوعی را تولید می کنند که بسیار شبیه چرم طبیعی است اما کیفیت و کارایی پایینی دارد. (چرم اصل به نسبت کیفیت و عمر مفید بالا ارزش خرید را دارد.)

متاسفانه در بازار برخی فروشندگان، انواع پالتو چرم مصنوعی را به اسم چرم اصل و طبیعی معرفی می کنند و به قیمت گزافی کالای خود را می فروشند. از این روی برای تشخیص چرم اصل از تقلبی باید به موارد زیر دقت نمود.

از اولین نکات برای تشخیص چرم اصل از تقلبی آن توجه به بافت پالتو است. چرم اصل دارای بافتی نامنظم و نامتقارن است چرا که از پوست حیوان به دست آمده است اما چرم مصنوعی محصول دستگاه است و به همین دلیل بافتی منظم و دقیق، روی پارچه تکرار شده است.

علاوه بر این چرم مصنوعی بوی مواد پلیمری یا پلاستیکی می دهد در حالی که چرم واقعی بوی کاملا طبیعی می دهد.

از دیگر راه های تشخیص این دو، توجه به انعکاس نور بر روی بافت آن است در چرم مصنوعی، نور بصورت یکسان بر روی پارچه بازتاب می یابد، در حالی که بر روی چرم طبیعی نور بصورت پراکنده بازتاب می یابد، چرا که بافت هر قسمت متفاوت است.

اما علاوه بر راه های تشخیص نوع پارچه چرم اصل و یا مصنوعی، دقت به دوخت پارچه، کیفیت آن و همچنین توجه به آستر آن اهمیت زیادی دارد.

در واقع بهترین پالتو چرم بهتر است از پوست چرم سنگین چون گاو و یا نیمه سنگین چون پوست شتر مرغ استفاده شده باشد، چرا که تراکم و استحکام بالایی دارند و همچنین باید پالتو دوخت تمیزی داشته باشد و سمت داخلی آن یعنی آستر نیز دوخت و پارچه مناسبی داشته باشد.

قیمت انواع پالتو چرم اصل زنانه

قیمت انواع پالتو چرم اصل زنانه قیمت انواع پالتو چرم درجه یک و زنانه بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله نوع چرم، مقدار استفاده از چرم اصل، رنگ پالتو، نام برند، وارداتی و یا دوخت داخل بودن.

اما برای خرید عمده به قیمت مناسب و همچنین بهترین و شیک ترین پالتو چرم اصل زنانه می توانید با کارشناس فروش سایت تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *