سایت فروش انواع بارانی چرم طبیعی با کیفیت


سایت فروش انواع بارانی چرم طبیعی با کیفیت، این محصول را در برند های مختلف و در انواع طرح، رنگ، مدل و سایز ارائه می کند. مجموعه ماریکا با سابقه ای به قدمت نیم قرن انواع محصولات چرم را با استفاده از مرغوب ترین چرم و براساس استاندارد های جهانی و باکیفیتی بی نظیر تولید و در بازار های داخلی و خارج از کشور عرضه می نماید. برای مشاوره و خرید می توانید با کارشناسان مجرب شرکت تماس حاصل نمایید.

سایت فروش انواع بارانی چرم طبیعی با کیفیت

شناخت بارانی چرم طبیعی اصل

شناخت بارانی چرم طبیعی اصل شناخت بارانی چرم اصل در نگاه اول برای اشخاص غیر متخصص بسیار سخت و دشوار است. راهکار هایی برای شناخت چرم طبیعی و اصل وجود دارد که در هنگام خرید بارانی چرم اصل باید به آنها توجه نمود. در زیر به چند نمونه از این موارد اشاره می گردد:

  • خرید از فروشگاه معتبر: خرید از فروشگاه های معتبر و دریافت شناسنامه محصول از ساده ترین روش های خرید چرم اصل می باشد.
  • بررسی پشت چرم: پشت چرم طبیعی پرز دار است در صورتی که پشت چرم مصنوعی با یک لایه نخ، الیاف و یا پارچه پوشیده شده است.
  • بوی چرم: چرم طبیعی دارای بوی خاصی می باشد ولی چرم مصنوعی یا بدون بو و یا بوی پلاستیک از آن به مشام می رسد.
  • ضخامت ناهمگن: هنگام لمس چرم طبیعی بخوبی ناهموار بودن سطح آن مشهود است ولی چرم مصنوعی دارای سطحی صاف و یک دست است.
  • طرح روی چرم: طرح و بافت روی چرم طبیعی غیر تکراری و نامنظم است در صورتی که طرح روی چرم مصنوعی یکنواخت و تکراری می باشد.
  • انعکاس نور: سطح چرم طبیعی نور را به طور یکنواخت انعکاس نمی دهد و در بعضی قسمت ها انعکاس نور بیشتر است ولی چرم مصنوعی نور را به طور یکنواخت انعکاس می دهد.
  • لمس چرم: هنگام لمس چرم طبیعی حس گرمی به دست انتقال می یابد ولی چرم مصنوعی سرد و سخت است.
  • تست شعله: هنگام نزدیک کردن به شعله چرم طبیعی نمی سوزد، جمع نمی شود و بویی مانند موی سوخته ایجاد می کند ولی چرم مصنوعی به سرعت جمع شده و بوی پلاستیک سوخته تولید می کند.

از نظر قیمت نیز بارانی چرم طبیعی اصل بسیار گرانقیمت تر از بارانی چرم مصنوعی عرضه می گردد.

تولید انواع بارانی چرم طبیعی با کیفیت

تولید انواع بارانی چرم طبیعی با کیفیت تولید بارانی چرم طبیعی با کیفیت توسط شرکت ها و برند های مختلف تولید می گردد و به دلیل کیفیت بالای چرم طبیعی در ایران این محصولات دارای طرح و ساختاری بسیار شیک و اصیل می باشند. چرم طبیعی ایران از جایگاه ویژه ای در سراسر جهان برخوردار است و به همین دلیل محصولات تولید شده از چرم طبیعی، صادرات بسیار گسترده ای به کشور های خارجی دارد.

انواع بارانی چرم طبیعی با کیفیتی بی نظیر و رنگ، طرح و مدل های متنوع در فروشگاه های معتبر پوشاک چرم عرضه می گردد که برای خرید این محصولات می توان به صورت حضوری و یا غیر حضوری و از طریق سایت فروشگاه اقدام به خرید نمود.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *