قیمت انواع کاپشن چرم حیوانی ایرانی


قیمت انواع کاپشن چرم حیوانی ایرانی و کیف چرم زنانه در بازار نسبت به دیگر کاپشن ها بیشتر است زیرا این محصولات به کمک طبیعت ترین چرم های استحصال شده از پوست حیوانات تولید می شوند و دارای ظرافت و استحکام بسیار بالایی هستند. کاپشن های چرم طبیعی در رنگ های مشکی و قهوه تولد می ‌شوند و یکی از پرفروش ترین لباس های موجود در بازار هستند زیرا استفاده از آنها برای ایجاد استایل های خاص امکان پذیر است.

قیمت انواع کاپشن چرم حیوانی ایرانی

شیوه تشخیص چرم اصل از تقلبی

شیوه تشخیص چرم اصل از تقلبی

چرم طبیعی و اصل به همراه کفش زنانه چرم تبریز به کمک دباغی پوست حیوانات مختلف مانند گاو، گوسفند و شتر مرغ تهیه می شود.

دباغی در زمینه تولید چرم اصل و طبیعی به فرایندی گفته می شود که در طی آن پوست حیوانات در درون مواد شیمیایی و گیاهی متفاوت خیسانده می ‌شوند تا دوام آنها بیشتر شود. در نتیجه این فرآیند انواع متفاوت چرم طبیعی تولید می‌ گرد.

چرم طبیعی در قیاس با انواع چرم های مصنوعی از کیفیت و دوام بهتری برخوردار است. در زمینه تشخیص چرم اصل از تقلبی شیوه های زیادی وجود دارد که ما در این زمینه به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد:

  • بوی چرم: بوی چرم اصل متناسب با بویی پوست حیوانات است.
  • قیمت چرم:  چرم طبیعی گران قیمت تر از انواع چرم مصنوعی است و توجه به این پارامتر می‌تواند در تشخیص چرم اصل تاثیر داشته باشد.
  • ضخامت ناهمگن: وقتی به چرم اصل و طبیعی دست بزنید، چرم یکدست نیست و بعضی جاها نازک تر و بعضی جاها ضخیم تر است. در حالی که چرم های نامرغوب و مصنوعی به کمک دستگاه ها درست می شوند و کاملاً یکدست هستند.
  • انعکاس نور:  چرم طبیعی و اصل را زمانی زیر نور بگیرید نور را یکدست منعکس نمی کند و در برخی جاها مات و  در بعضی جاها براق به نظر می رسد.
  • بافت و طرح روی چرم : به طرح روی چرم دقت کنید. چرم طبیعی دارای طرح غیر تکراری است.
  • حس لمس چرم:  یکی از مهمترین نشانه های تشخیص چرم اصل و طبیعی حس لمس آن است. چرم طبیعی مانند یک پوست واقعی حس گرمی به دست منتقل می کند. در صورتی که چرم های مصنوعی سرد تر و سخت تر هستند.

فروشگاه انواع کاپشن چرم حیوانی باکیفیت

فروشگاه انواع کاپشن چرم حیوانی باکیفیت در فروشگاه چرم اصل این محصولات معمولاً در رنگ ‌های تیره معرفی می ‌شوند. انواع کاپشن چرم باکیفیت که به کمک پوست های حیوانات تولید شده باشد، در رنگ های قهوه ای و مشکی به مشتریان معرفی می گردد.

کاپشن های چرم با کیفیت دارای مدت ماندگاری بالایی هستند و استحکام بسیار زیادی دارند و همین امر باعث فروش عمده آن ها است.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *