قیمت کاپشن چرم عسلی بلند اصل


کاپشن چرم مردانه و کفش چرم تبریز از نمونه محصول تهیه شده از چرم اصل است که از رنگ و طرح منحصر به فردی برخوردار بوده و استحکام و دوام بالایی دارد و مشتری می تواند بسته به سلیقه خود رنگ و طرح دلخواه آن را تهیه کند که بسته به درجه کیفیت ها قیمت های آن مختلف می باشد.

آشنایی با مشخصات چرم اصل

آشنایی با مشخصات چرم اصل چرم اصل مانند کیف پول چرم طبیعی از نمونه های طبیعی است که از پوست انواع حیوانات تولید می شود و دارای نشان و مهری است که طبیعی بودن آن را اثبات می کند و علاوه بر آن این چرم دارای بوی خاص خود است و مراکز معتبری که آن را عرضه می کنند شناسه محصول را به همراه دارند.

پشت چرم طبیعی حالتی پرز دار بوده ولی پشت نوع مصنوعی آن شبکه ای از نخ بکار رفته است نوع طبیعی سطح یکسان یا یکنواختی ندارد و در هر نقطه ای از کاپشن چرم طبیعی دارای ضخامت های مختلفی است چون ضخامت های پوست حیوان نیز در هر نقطه ای از بدنش فرق دارد و رنگ آن نیز یکدست نیست و بعضی نقاط مات و بعضی براق است‌.

چرم طبیعی دارای طرح منحصر به فردی است و در هر نقطه ای از آن طرحی مختلف دیده می شود و همه طرح های آن یکسان نیست و اگر این چرم را تا مرحله سوختن زیر آتش قرار دهیم براحتی نمی سوزد و بعد از مدت طولانی که سوخت بوی موی سوخته از آن به مشام می رسد. زمانی که چرم طبیعی حس شود حالت گرم به دست می دهد در حالی که نوع مصنوعی حس سرد را دارد.

فروش انواع کاپشن چرم مردانه طبیعی

فروش انواع کاپشن چرم مردانه طبیعی فروش کاپشن چرم مردانه طبیعی در مراکز معتبر انجام می شود چون این مراکز با تولیدکنندگان اصلی و معتبر آنها در ارتباط بوده اند و به فروش باکیفیت ترین آنها مشغول می باشند و با مشخصات کامل این محصول آشنایی دارند و به همین نحو نمونه های اصیل آن را ارائه می کنند.

این مراکز معتبر به دلیل اینکه به رضایتمندی مشتری توجه ویژه ای در بازار دارند به جنس و کیفیت محصولشان بسیار اهمیت داده و به همین دلیل در بازار از اعتبار بالایی برخوردار می باشند. یکی از نشانه های اصل بودن جرم طبیعی قیمت بالای آن می باشد چون از پوست حیوانات تهیه شده و سالم و ارگانیک بوده است.

بسته به پوست حیوانی که کاپشن چرم از آن تهیه شده قیمت های آن متفاوت است مثلا چرم گاوی، شتری، شتر مرغ، گوسفند، بز و … هر کدام نرخ های مختلفی دارد چون طول عمر، مشخصه و کیفیت هر یک از آنها متفاوت از دیگری می باشد و برای تهیه کاپشن نیز از هر کدام می توان استفاده نمود.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *